24.05.2019

Mitä asiakas haluaa?

Markkinointi & Mainonta -lehti kysyy 8.2.2019 ilmestyneessä numerossaan kokeneilta markkinointi-, mainos- ja viestintätoimistojen edustajilta, mitä asiakkaat haluavat ja missä alan toimistojen pitää kehittyä.

Alla muutama poiminta. Näkemyksissä on pientä vaihtelua, mutta niitä kaikkia yhdistää vakuuttuneisuus siitä, että mitä paremmin toimistot ymmärtävät asiakasyritystensä maailmaa, sitä parempia arvonluontikumppaneita ne ovat.

Erilaisista arvonluonnin maailmoista löydät tutkittua tietoa esimerkiksi eArvonluonti-hankkeessa* tuotetusta Askelia uuteen arvonluontiin -verkkopalvelusta.


*Toteuttajat: Työterveyslaitos, Tampereen yliopisto, Helsingin yliopisto, Aalto-yliopisto, Turku AMK, Frisky & Anjoy ja Business Finland

 

Samppa Vilkuna (CEO, Superson), Alex Nieminen (CEO, N2 Helsinki) & Harri Saukkomaa (hallituksen pj., Tekir)

Sami Tikkanen (CEO, TBWAHelsinki)

Reija Laaksonen (brändijohtaja, Fazer-konserni)